Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

twisted



Δεν ξέρω και γω πόσες φορές έχω πεθάνει∙
κι ούτε ακόμα αν είμαι ζωντανός...


Ένα βήμα μακριά
απ' την πλατφόρμα.
Και το τρένο έρχεται με ταχύτητα.
Ένα βήμα μακριά
και: 'Πτου, ξελευθερία!'

Ένα βήμα μακριά
απ' το τέλος της ταράτσας.
Και η γη περιμένει μ' ανοιχτές αγκάλες.
Ένα βήμα μακριά
και: 'Επιτέλους ησυχία!'

Ένα βήμα μακριά
απ' της Αγάπης το κενό.
Και ο Πόνος μου 'στησε καρτέρι.
Ένα βήμα μακριά
και: 'Υπερεκτιμημένη ευτυχία!'



Ο δρόμος είναι μακρύς
και επιστρέφω με τα πόδια...

20 σχόλια:

  1. θα έλεγα "του Έρωτα το κενό" και όχι της Αγάπης.

    Η Αγάπη βρίσκεται στο μακρύδρομο της επιστοφής, και θα την αισθανθούν πρώτα τα πόδια σου,μόλις αρχίσουν παρά την απόσταση να νιώθουν ξεκούραστα,σα να φόρεσαν τα σανδάλια του Ερμή.Και ω,θα είσαι ήδη σπίτι...
    Καλή γνωριμία! :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ με τον διαχωρισμό...
      η Αγάπη είναι πάνω από τον εαυτό μας, ο Έρωτας είναι κυρίως εγωιστικός...
      δεν θυμάμαι γιατί έβαλα Αγάπη, ίσως για το γενικότερο νόημα...

      ευχαριστώ... :) νομίζω θα κάνουμε καλή παρέα... :ρ

      Διαγραφή
  2. Εμπνευσμενο, φανταζομαι, απο τον γνωστο συγγραφεα των σουισάϊταλς...

    Εμπνευσμενο παντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθκεια είναι ότι ένεν απόλυτα εμπνευσμένο που τον Τ.Τ., γιατί έχω τζαι γω την twisted πλευρά μου (μπουαχαχαχα!), αλλά ήταν στο μυαλό μου όταν το έγραφα... :)

      ευχαριστώ... :)

      Διαγραφή
  3. Έχει δίκαιο η thalassamov. Η αγάπη ανακουφίζει, ο έρωτας πολλές φορές μπερδεύει.

    Καλημέρα ποιητή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις απόλυτο δίκαιο... :)

      καλημέρα! (η καλημέρα άργησε μια μέρα... από τον γνωστό στίχο.. :ρ)

      Διαγραφή
  4. Ποιητικό suicidal!!!!
    Μ΄ άρεσαν οι τελευταίοι δύο στίχοι ιδιαίτερα.
    Νιώθω ότι εμπερικλείουν όλο το υπόλοιπο ποίημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχικά το πήγαινα για κείμενο, αλλά νομίζω καταφέρνω τα παραπάνω με τους στίχους... :ρ

      αν δεν τους εμπερικλείουν είναι σίγουρα το συμπέρασμα... :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σε εκφράζει κάτι που έγραψα, αλλά δεν χαίρομαι καθόλου που σε εκφράζει το συγκεκριμένο...

      έχουμε δρόμο, αλλά ο πόθος να βρούμε το σπίτι εν πιο μεγάλος σωστά; :)

      Διαγραφή
    2. κοίτα αν κρίνεις που το τελευταίο μου ποστ αντιλαμβάνεσαι ότι τουλάχιστον αποφάσισα ότι θέλω να βρω το σπίτι ναι! Thats a step forward at least! :)

      Διαγραφή
    3. θα έλεα ότι ένεν ένα βήμα μπροστά, εν η μισή διαδρομή... :)

      Διαγραφή
  6. μ'αρέσει πολύ η εσώτερη μουσικότητα που έχει η γραφή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ maki... :)

      ίσως καταβάθος να θελα να γίνω μουσικός... :ρ χαχαχαχ

      Διαγραφή
  7. Πάρε μες τηλέφωνο στην επιστροφή.... Έχω αυτοκίνητο!!

    Πολλά καλό βρε! Πάλε καλά που σε βρίσκω στα μπλογκ των άλλων, γιατί το δικό μου παίζει πελλόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα τζαι μένα κάμνει το με το δικό σου...
      λαλείς ναν τσακωμένα; :ρ

      ευχαριστώ... :)
      τώρα να κανονίσουμε τίποτε...

      Διαγραφή
  8. είμαστεν λλίο καταθληπτικοί οξά εν η ιδέα μου; εν πολλά ωραίο αλλά cheer up! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήντα τωρά για να καταλάβεις είμαι στα high μου... :ρ χαχαχαχαχαχ
      εκ φύσεως... :)

      καλά είμαι... :)

      Διαγραφή

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά προέλευσης - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .