Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Kreativ Blogger




Συνήθως δεν είμαι ακατάδεχτος, ειδικά όταν έχει να κάνει με φαγητο, γλυκά (κυρίως) και βραβεία!

Αλλά το καθημερινό πρόγραμμα άλλαξε άρδην, οπόταν θέλω να απολογηθώ στην Γρουτού για την καθυστέρηση:


1. είμαι δίδυμος
όχι στο ζώδιο ρε παιδιά, σαν ύπαρξη, ον, άνθρωπος, πως το λέμε, έχω δίδυμη αδερφή.
ΟΧΙ, δεν μοιάζουμε γιατί θα ήταν κρίμα...

2. είμαι καρκίνος
ναι, τώρα μιλάω για ζώδια...
βασικά για σένα το αναφέρω Νεράιδα

3. η μεγαλύτερή μου φιλοδοξία είναι να κερδίσω το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Τώρα πια θέλω απλώς να είμαι ευτυχισμένος, αφού κερδίσω το Νόμπελ! μουαχαχαχα....
σοβαρά τώρα, πολλές ευτυχισμένες στιγμές...

4. όταν ήμουν μικρός έπεσα από την τσουλήθρα και έσπασα το χέρι  και χρειάστηκε να το βάλω σε γύψο. τώρα γιατί το λέω; γιατί παραμένουν κάποιες μικρές υποψίες ότι μου έχει παραμείνει εγκεφαλική βλάβη...

5. ένας άλλος λόγος που συμμετέχω στο παιχνίδι είναι για να σας ενημερώσω ότι είμαι ζωντανός! και να ξεκολλήσω από τον πάτο της λίστας των ιστολογίων που έχει ο καθένας... μουαχαχα. ντάξει ρε παιδία, η έμπνευση πήγε διακοπές ετεροχρονισμένα, τι να κάνουμε....

6. όταν σπούδαζα Αθήνα μου άρεσε κάθε Κυριακή να αγοράζω εφημερίδα για τις ταινίες που έδιναν δώρο. και συνήθως διάλεγα παλιές, τις οποίες ήξερα ότι δεν θα έβρισκα εύκολα αλλού. έχω μαζέψει αρκετές, τις οποίες και έχω δει όλες... (καλά σχεδόν όλες...)

7. και να που τα κατάφερα τελικά, γράφοντας, ήρθαν και τα 7... ναι, όμως ποιό είναι το 7; χμ...
σπάνια ακούω ραδιόφωνο (συνήθως 8-12 το βράδυ ή στο αυτοκίνητο μεταξύ επαρχιών), και όταν το κάνω είναι πάντα το κανάλι 6
ναι, γειά σου και σένα HeatJo...



επειδή παίζει να είμαι και ο τελευταίος και επειδή δεν θέλω να κάνω διακρίσεις όποιος γουστάρει το παίζει... το παιχνίδι λέμε.... (καλά αν θέλετε να παίξετε και τίποτε άλλο δεν με ενοχλεί, αρκεί μετά να καθαρίσετε...)



42 σχόλια:

  1. Επιβεβαιώνω για την αδερφή. Ευτυχώς εν μοιάζουν!
    Επιβεβαιώνω τζιαι για τη βλάβη του 4 :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς που σε έχω τζαι σένα ρε Τ.Τ., να μεν νομίζουν ότι λαλώ μαλακίες... :ρ

      Διαγραφή
  2. Ώστε εν ομορφουα η αδελφή σου;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι σίουρη οτι εν τον ίδιο Νόνη που είδαμε που κοντα ρε Κολόνα;;;;;;;; :ΡΡΡΡΡΡΡ

      Διαγραφή
    2. για Καλλιστεία μεν σου πω...
      χα χα χα, γελάσαμε... :ρ

      ήντα διεύθυνση έχεις είπαμε να σου πέψω ένα σινί καραόλους; :ρ

      Διαγραφή
    3. @ Πρασινάδα

      ευχαριστώ για το back up ρε Πρας...
      πε τους ότι θορκούμαι... που μακριά τελοσπάντων... :ρ χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχα! Μια χαρα θωρκεσαι ρε! Κότζιαμου παλλικαρος!

      (περκει γλιτώσω τους καραολους τζιαι στείλεις αυκα) ;))

      Διαγραφή
    5. πε μου τωρά πόσα αυκά θέλεις για να κάμεις το:
      μια χαρά/ παλλίκαρος σε μοντέλλο/ πέρκαλλος; :ρ
      χαχαχαχαχ

      Διαγραφή
  3. εύχομαι να πάρεις το νόμπελ λίαν συντόμως,να είσαι πάντα ευτυχισμένος εννοείται,χαίρομαι που μοιράστηκες κάποια στοιχεία για σένα.
    καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την ευχή για το νόμπελ αλλά δεν το χρειάζομαι πια... :)

      το άλλο με την ευτυχία το χρειάζομαι...

      χαίρομαι που σας άρεσαν...

      υ.γ. όσο για το ραδιόφωνο εξαιρείται η δικιά σου εκπομπή την Τρίτη, που όταν μπορώ την παρακολουθώ... :)

      Διαγραφή
    2. σ' ευχαριστώ που με ακούς ειλικρινά!

      Διαγραφή
  4. men sovaromilas!!! enthousiazoumai me ta didima!!! to 6 ekamna to j go!!!! ena soro tainies, mania megali men sou po!!! heheheh re heatjo kamneis kali diafimisi tou kanaliou j go en pou sena pou to ematha!!! ate nonis welcome back j men xannese...gia na piaseis to nombel prepei na grafeis j tipotis a!!! manikothou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η μάνα μου να δεις χαρά... δεν υπάρχει... :ρ χαχαχαχαχ

      είχεν μέρες που εν έξερα ποια ταινία να πιάσω... οπόταν έπιανα 2... :ρ τζαι αν δω καμιάν καλή ταινία τωρά που έφυα παραγγέλω την μέσω φοιτητών... :ρ

      το κανάλι 6 έξερα το πριν να το διαφημίσει ο HeatJo αλλά δεν παύει να αξίζει χουμίσια (το κανάλι, όι ο HeatJo... :ρ)

      ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά όπως είπα τζαι της Χριστίνας εν το έχω ανάγκη...
      σιέρουμαι πάντως γιατί δείχνεις να σου αρέσκουν τζίνα που γράφω... ελπίζω δηλαδή... :ρ χαχαχαχα



      Διαγραφή
  5. Γαουοοο Νόνη μετά που κάτι αιώνες σε ξαναβρίσκουμε :))))
    Το 6 έκαμνα το τζαι 'γω, τι καλά που ήταν. Πάντως θυμούμε πως πολλέεεεεεεεεες φορές έχανα τες επειδή εξύπνουν αφού το περίπτερο κοντά στο σπίτι μου είχε κλείσει.
    Ενιξέρω γιατί αλλά διαβάζοντας το 3 έκαμα σε εικόνα όπως τον Χέμινγουεϊ να μινίσκεις σε έναν τόπο απομονωμένο τζαι να πίνεις ρούμι (οξά εν μοχίτο που έπινε τζίνος;) ενιγουεϊ γιου γκετ δε πόιντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, εγώ τζαι ο Γκάνταλφ εξαφανιζούμαστε για λίο τζαι μετά ερκούμαστεν πίσω να βοηθήσουμε το Καλό... :ρ χαχαχαχ

      τζίνο που θυμούμια πάντως είναι ότι το τελευταίο του ποτό ήταν πορτοκαλάδα, κάτι που εν πιο κοντά στα γούστα μου παρά τα κοκτέιλς που αναφέρεις... :ρ
      επίσης άρεσε μου πολλά η ρομαντική εικόνα που μου δωκες... :)

      Διαγραφή
  6. ουουουου!!! γουέλκαμ μπακ! μας έλειψες! ;)

    (4,6,7 been there done that, το 4 μάλιστα πολλάκις!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην φωνάζεις καλέ, σε βλέπω... :ρ

      ευχαριστώ, και μένα μου λείψατε... ;)

      κανάλι 6 από ίντερνετ;
      για το 4 έπρεπε να το είχα καταλάβει από καιρό... :ρ

      Διαγραφή
    2. καναλι 6 όταν οδηγάω ;)

      (γκετ ιτ;;;;)

      Διαγραφή
  7. 6!!! κάθε κάθε κυριακή, μάλλον Σάββατο αργά την νύχτα, εγώ προτιμούσα τα ντοκιμαντερς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δίδυμος ;! ηταλως είναι να χεις έναν άνθρωπο που σε ξέρει που την κοιλιά της μάνας σου ;:)p!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκνευριστικό!!! :ρ

      έχω την εντύπωση ότι εν είμαστε τζαι το πιο φυσιολογικό δείγμα διζυγωτικών διδύμων...
      παίζει να φταιν τζίνοι οι 9 μήνες... :ρ

      Διαγραφή
  9. Για να μου ξαναθυμίσεις ότι είσαι καρκίνος;;; ξεχνιέται :-P
    Τούτον που δεν ξέρεις είναι ότι έχεις σελήνη Δίδυμο. ναι χρωστώ σου μιαν αστρολογική ανάλυση.

    Το 4. νομίζω εν το πιο χρήσιμο στοιχείο :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζαι γω που νόμιζα ότι είχα Σελήνη Ζυγό;

      ναι, χρωστάς μου, αλλά εν ξέρω αν θέλω... :ρ
      χαχαχα

      βέβαια, εξηγεί πολλά που λαλεί τζαι μετά η Γρούτα... :ρ

      Διαγραφή
  10. Αρκησες αλλα εγραψες!
    Ειδικα το 4... εξηγει πολλα :Ρ χαχαχαχα

    Επιτελους εξηκολλησες που τον πατο του μπλογκρολ μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. YES, YES, YES....
      Αποστολή Εξετελέσθη επιτυχώς! :ρ

      χαίρομαι που σας έδωκα να καταλάβεται πόθεν έρκεται τούτη η βλακεία (για να μεν πω μαλακια) που με δέρνει... :ρ
      για να ξέρετε ότι εν φταίω εγώ ρε παιδί μου αλλά η Μοίρα έπαιξε μου άσιημο παιχνίδι...
      [δαμέ μπαίνει πλάνο αλά Ξανθόπουλος, με κατάλληλη μουσική, τζαι την μάνα μου πιο δίπλα]
      χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Λυπουμαι, παντως, την... "φουκαριαρα την μανα σου" :Ρ χαχαχχα

      Διαγραφή
  11. Άρεσκε μου τζι' εμένα τζίνο με τις εφημερίδες. Έκαμνα το τζιαι εγώ. Καταλάβω σε για την αλλαγή προγράμματος. Δαμέ να δεις. Ντου γιορ θινγκ τζιαι εν πειράζει. Γουί στιλ λαβ γιου! :D x

    Καλά να περνάς την Κυριακή σου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks Lou... :)

      I need to hear it from time to time... ;)

      καλά να περνάς τζαι συ... :)

      Διαγραφή
  12. Για το 4, είχα το σίουρο που την ημέρα που σε γνώρισα που κοντά.
    Τώρα, το κανάλι 6, ξέρω το ότι εν το έχω αποκλειστικότητα, αλλά διαφημίζω το. Άλλος καλός σταθμός που ανακάλυψα τελευταία, είναι στα 107,6 MHz, σταθμός της εφημερίδας ΠΟΛΙΤΗΣ (παλιά ήταν ο ENERGY). Είναι καταπληκτικό για πρωϊνό ξύπνημα. Βάζει γαμάτα τραγούδια.
    http://www.youtube.com/watch?v=tcW3PskigoM

    Το γεια σου και σένα, ελπίζω να πηέννει για το ράδιο τζαι όι για την προτροπή προς παίξιμο "μουσικού" οργάνου. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά είμαι ανοιχτό βιβλίο...
      εκαταλάβετε ούλοι το 4 α...
      απλά να παραθέσω την θεωρία που λαλεί: απού ταιρκάζει... :ρ

      είπαμε ό,τι θέλεις παίζεις... :ρ
      αρκεί μετά να καθαρίσεις...

      Διαγραφή
  13. μια χαρά χαρούλης είσαι! :)))))))))))

    Νόμιζα πως καλοπερνούσες και έμεινες μακρυά από τον μπλόγκερ.
    Ή ησουν πολύ απασχολημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως λέμε:
      http://www.youtube.com/watch?v=oimX9bkSy2s
      ή
      http://www.youtube.com/watch?v=VnllPdGYTAE
      ε; :ρ

      ευχαριστώ ΘαλασσαΜωβ... :)

      τωρά είμαι καλά, αλλά το πρόγραμμα προβλέπεται πιο δύσκολο από ποτέ... :)

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δίδυμος;;; μαααν ευτυχώς που εν αδερφή..φαντάζεσαι ακόμη έναν εσένα στον πλανήτη γη;; :PPPP
    p.s. ατε κάμε twitter να τελειώνουμε
    p.s.2 πότε θα γνωρίσουμε τη sister?
    p.s.3 εκαμνα το γω εκείνο με τις ταινίες
    p.s.4 εγκεφαλικη βλάβη παίζει να έχω χωρίς να πέσω από τσουλήθρα
    p.s.5 στα πόσα p.s. θα σου σπάσω τα νευρα;
    p.s.6 είχες ομπρέλα κ αφησες με να φάω τα νερα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν θα μας εχωρούσαν οι τόποι... :ρ

      υ.γ. μπααα... εν για να με πεθυμάτε, που τζαι που... :ρ
      υ.γ.2 για να κάμεις συγκρίσεις; :ρ να κανονίσουμε... :)
      υ.γ.3 μπράβο σου! :ρ
      υ.γ.4 μερικοί το φέρουν εκ γενετής... :ρ εγώ παίζει να είχα τζαι προδιάθεση... :ρ
      υ.γ.5 εκατάφερες τα μια χαρά... :ρ αλλά η νίκη μου είναι ότι ενά σου μείνει τζαι σένα συνήθειο... μουαχαχαχαχα
      υ.γ.6 ο Τ.Τ. έπιασε με τηλέφωνο να τον συνοδεύσω. εσύ; εν τζαι να παρακαλώ... πόσες φορές.... ;ρ χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  16. επαιξα και γω ενα που περπατουσε..χαχαχαχαα..αδεσποτο

    καλα να εισαι παντα .

    φιλια πολλα και καλο βραδυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άλλα πρέπει να παίζουν ευάκι μου... ;ρ χαχαχαχα

      καλά είμαι, τρέχω...
      κι απολογούμαι για την καθυστέρηση στην απάντηση...

      ελπίζω κι εσύ να είσαι καλά...
      φιλιά πολλά... :)

      Διαγραφή
  17. ουάου. εν επερίμενα να είσαι δίδυμος. πρέπει να εν πολλά cool! anw, εύχομαι σου να κερδίσεις το νόμπελ λογοτεχνίας! :Ρ λαλείς το ταλέντο της ποίησης να επροέκυψεν που το φάτσιμα; γιατί η πελλάρα εν πολλά κοντά στην εξυπνάδα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιό επερίμενε δηλαδή; εγώ; :$ ή η μάνα μου; χαχαχαχα

      ευχαριστώ... :)
      κοίταξε, κάτι πρέπει να υπήρχε τζαι πριν το φάτσιημα... απλά ήρτεν στην επιφάνεια... μουαχαχαχα :/

      μια λεπτή γραμμή, συμφωνώ... :)

      μα πουν την; :$
      ουπς... !

      Διαγραφή

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά προέλευσης - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .