Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012

μια δωδεκάδα, παρά μία...


Τελευταίος και καταϊδρωμένος παίζω το παιχνίδι με τις ερωτήσεις!

Ακολουθούν ερωτήσεις από την Neraida:

1. Πιστεύεις στα ζώδια; όχι με την στενή έννοια του όρου, πχ. τα ζώδια που γράφουν κάθε βδομάδα τα περιοδικά, αλλά θεωρώ ότι τα αστρολογικά σώματα επηρεάζουν σε ένα βαθμό και τον άνθρωπο, πέραν από τη γη (όπως το φεγγάρι με την παλίρροια κλπ).

2. Ποιο δημιούργημά σου αγαπάς ιδιαίτερα; τα ποιήματά μου, μέχρι τώρα...

3. Τι σε κάνει να ηρεμείς και να ξεχνάς τα πάντα; ένα καλό βιβλίο, ένα ωραίο ποίημα, μια καλή ταινία,  να περνώ καλά με τους ανθρώπους δίπλα μου...

4. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής σου; να γίνουμε καλοί φίλοι με την ευτυχία....

5. Είσαι ευτυχισμένος; ώρες ώρες, τόπους τόπους…

6. Αν θα έκανες ένα πίνακα που θα σε εκφράζει τι θα ζωγράφιζες; μια ακουαρέλα όπου το ένα χρώμα μπαίνει στο άλλο και σχηματίζουν ακανόνιστα σχήματα...

7. Τι σε έχει κάνει να δακρύσεις; οι άντρες δεν κλαίνε  πολλά...

8. Ποια τρέλα έχεις κάνει; πέραν από τη τρέλα που κουβαλώ δεν έχω κάνει κάτι άλλο ιδιαίτερο, απ΄ όσο θυμάμαι βέβαια, είμαι αρκετά ξενέρωτος…

9. Αγαπημένη φράση; ό,τι αξίζει πονάει κι είναι δύσκολο...

10. Αγαπημένη λέξη; μελαγχολία...

11. Γιατί με διαβάζεις;  γιατί μου θυμίζεις την αθωότητα που έχασα…


αν έχει μείνει κάποιος που δεν έχει παίξει και θα ήθελε είναι ευπρόσδεκτος, εκτός κι αν με  αφήσετε να μείνω τελευταίος και καλύτερος....  μπουαχαχαχα... (η τρέλα που λέγαμε....) 




24 σχόλια:

  1. Ρε, Ευτυχία εν η μαστόρισσα μου. Θέλεις να κανονίσουμεν καμιά συνάντηση να φιλέψετε;

    Ωραίος ρε φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε φωτογραφία και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε... ;ρ

      υ.γ. τζαι συ καλούτσικος είσαι... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχαχα...

    τζε εγω που νομιζα πως εγω ειμαι η τελευταια χαχαχαχαχαχαχα....

    μου αρεσε ο πινακας σου..

    καλα να περνας... σε φιλωωωωωωωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπααααα..... :)

      μπορεί να μην έχω τις ικανότητες (που νόμιζα ότι είχα όταν ήμουν παιδί), αλλά από φαντασία.... ουουουουουου... :)

      και συ να περνάς καλά... χχχχ

      Διαγραφή
  3. :) όμορφες απαντήσεις! Λίγο το "μελαγχολία" με χάλασε, αλλά υποθέτω για τους καλλιτέχνες η μελαγχολία είναι φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ... :)
      εντάξει, υπάρχουν πολλές λέξεις, και αν με ρωτάς δεν έχει τόσο σημασία η λέξη, όσο το άτομο στον οποίο την λες και η στιγμή, γιατί χωρίς αυτά τα δύο δεν έχει και αξία η λέξη....
      είπα να βάλω κάτι διαχρονικό... :ρ

      το καλλιτέχνης θα το πάρω ως κομπλιμέντο, παρόλο που δεν θα έπρεπε... (η ταπεινοφροσύνη μου έχασε την μάχη που το ψώνισμά μου....) :ρ χαχαχαχ

      Διαγραφή
  4. Ωραια!

    Μελαγχολια... χμ... ωραία λέξη! Γλυκοπικρο συναίσθημα... Οϊ-όϊ! προτιμώ το "σικκιμέ"! ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)

      προτείνω το:

      'μελαγχολία; σίκκιμέ...'

      χαχαχαχαχ

      Διαγραφή
  5. ώρες ώρες, τόπους τόπους εν αλήθκεια..its only moments!

    ενδιαφέρον απαντήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι... :)

      είμαι ενδιαφέρον δείγμα προς μελέτη και εξακρίβωση στοιχείων παράνοιας....

      υ.γ. ούτε να πω ότι είμαι πελλός εν το λαλώ απλά... :ρ

      Διαγραφή
  6. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής σου; να γίνουμε καλοί φίλοι με την ευτυχία....
    πολλά όμορφο τούτο που είπες:)
    στον πίνακα τζαι εγώ θα έκαμνα κάτι έτσι:)
    συμφωνώ με την ράνια:)ενδιαφέρουσες απαντήσεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τους φίλους σου μαλώνεις, χάνεσαι (όπως ανάφερες τζαι συ τζαι η Daffodil στες αναρτήσεις σας) κλπ αλλά πάντα ξέρεις ότι εν τζαμέ, στες δύσκολες στιγμές ενά σε στηρίξουν... :) ενηξέρω αν σε νεκάτωσα παραπάνω... :ρ

      είπαμε, σπουδαίο δείγμα... εν τζαι τυχαίο που η αρφή μου ενά πάει ψυχολόγος... :ρ χαχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    2. είμα πολλά νεκατωμένη τι πειράζει ακόμα λιούι?:)
      τζαι η ευτυχία εν χάνεται αλλά μερικές φορές πρέπει να την πιάσουμε τζαι εμείς κανένα τηλέφωνο να ενδιαφερτούμε εννε?
      χαχαχα εν να σε κάμει πείραμα?:)προσφέρομαι τζαι εγώ πε της:PP

      Διαγραφή
    3. λιούι α... μάλλον πολλά... :)

      έχεις το τηλέφωνό της; :ρ
      αν δεν το έχεις να την ψάξω στο facebook να της κάμω like μπας τζαι προσέξει με... :ρ

      μεν αγχώνεστε... όλοι θα πάρετε... :ρ θα μας κάμει διατριβή... :ρ

      έτσι λαλεί πάντως... τώρα να δούμε πόσο ενά θκιαβάσει...

      Διαγραφή
    4. εν το έχω:/ φλέρταρε την λίο τζαι εν να σε προσέξει:)))
      χαχαχα οσο πατάει ο ελέφαντας;)
      (: περιμένουυμε πε της;)

      Διαγραφή
  7. Ε όι τζαι ξενέρωτος!!! Ενισταμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεχτή.... :)

      εξαρτάται τι εννοούμε ξενέρωτος...
      πχ εγώ εν έκαμα καμιά πελλάρα όπως ο Invictus (Bunjee Swing)... μπορεί να έκαμα άλλες πελλάρες... :ρ

      αλλά με έτσι 'προσωπικότητα' (μη χε...) εντελώς ξενέρωτος δεν γίνεται... :ρ

      λύεται η συνεδρίασις... τοκ...

      Διαγραφή
  8. χμμ

    Έχω "δει" τον πίνακα σου. όχι με ακουαρέλλα γιατί αλλά με λαδομπογιά. Ενδιαφέρον παιγνίδισμα χρωμάτων.

    Όσο για την φιλία σου με την ευτυχία... Good luck και μεγάλη προσπάθεια... είναι δύσκολη γκόμενα ;-)

    Μελαγχολία μπορει να γίνει αστείρευτη πηγή συναισθημάτων... αλλά μπορεί να σου χαλάσει λίγο το φλερτ με την αποπάνω.

    Η αθωότητα είναι πάντα εκεί! Ψάξε και βρες την. Σου πάει ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'χμμ...' θυμίζει μου ψυχολόγο μετά από τη διαπίστωση ότι η περίπτωση είναι σοβαρή... :ρ χαχαχαχ

    γκόμενα δεν πρόκειται να γινεί γιατί είναι άπιαστη, σαν όλα τα ωραία που λέει και το άσμα, αλλά έστω φίλοι... να αλλάσουμε 2 κουβέντες, να ξέρει ότι υπάρχω τζαι το κυριότερο να ξέρω ότι υπάρχει...

    η μελαγχολία γκόμενα τζαι η ευτυχία φίλη... ήντα που σου λαλεί; :ρ

    ευχαριστώ... κάτι ενά έμεινε... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε δοκίμασε! Τζιαι αν μαλλιοτραβηχτούν, εδώ είμαστε :-)

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. καλημέρα ηλιοτρόπιο... :ρ
      ευχαριστώ... γενικά είμαι πολύ όμορφος...:$ χαχαχαχαχ
      ελπίζω να σαι καλά...

      υ.γ. το καλό είναι ότι φίλους διαλέγουμε εμείς... ;)

      Διαγραφή
  11. τελευταία και... κατα-ιδρωμένη μα θα μου επιτρέψεις να παίξω άλλη φορά...
    κρατώ σημείωση γιατί αυτή τη περίοδο με βία συγκρατώ το όνομά μου ;)
    πέρασα να εναποθέσω ευχές για ΑΝΑσΤαση ψυχής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελευταία και καλύτερη ίσως; :ρ

      καλή Ανάσταση και καλή ΑΝΑσΤΑΣΗ... :)

      Διαγραφή

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά προέλευσης - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .